xplo, ja u siebie po wymianie amorków miałem problem właśnie z kątami ,na strych było wszystko jak na wydruku który ci podesłałem a na nowych amorkach KYB kąt lewego koła uciekł ponad 1'21'' po zamianie stronami kąt wrócił do granic normy . ok
Miało być 105KM i 250Nm - było 114,8KM i 278Nm - jest 140,4KM i 339Nm by V-Tech Kraków
Nie wiem jak to jest w VCDS ale w VAS nie ma pomiaru korekcji dawki powyżej 1500 rpm. Proponuję sprawdzić Co się będzie działo w grupie 13 na obrotach 1000 - 1500 rpm, podczas utrzymywania stałych obrotów a nie "gazowania". Grupa 23 podczas jazdy w zakresie 1000 - 3000 obr. Poza tym proponuję zajrzeć tu http://turbodiesel.hswg.pl/sprawdzen...w-silniku-tdi/
pozdrawiam MArcin
Skoda... Hmmm... No jak się niema co się lubi, to się lubi co się ma...
to tutaj jest jakaś inna procedura bo w 1.8T robiłem na 3biegu od 1500do odcięcia
czyli przemik robie te logi co podałeś w trybie meas block i obroty 1000-1500??
Sie wyjasnilo.
Pierwsza pompka poszła spać. Dla pewnosci mozna sprawdzic wtyczke na niej, ale wszystko wskazuje na uwaloną pompke lub..... uszkodzoną krzywke na wałku rozrządu.
Padniety termostat to przy tym drobna niedogodność.
I jeszcze jedno pytanie... czy samochód ma manulana czy automatyczną skrzynie biegów ?
Przemek DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
przemik to jest automat dsg czyli mówisz że pierwszy pompowtrysk zrypany?? czyli stojąc przodem do auta pierwszy po lewej czyli ten od strony pasażera?? i termostat??
a czujnik temperatury jak Ci sie widzi??
ii czy ten błąd missfire to jest wtrysk czy swieca żarowa bo auto cięzko pali i kopci po odpaleniu dzięki za pomoc
OK wszytsko sie zgadza.
Nie wiem jak czujnik.. ale to drobiazg.
Błąd jest wynikiem kulejacej pompki na pierwszym cylindrze. Gubiony jest zapłon.
Pierwszy cylinder to pierwszy od lewej stojąc przodem do przedzialu silnika.
Pierwsza pompka od strony rozrządu.
PD do sprawdzenia i wałek do weryfikacji (krzywka) !!!
Przemek DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Komentarz